zondag 27 december 2015

Bodyguard 

Hallo allemaal, ik ben naar de bodyguard geweest!!!
Het was zo fantastisch!!!
Zoals misschien een paar van jullie weten heeft Romy Monteiro haar arm gebroken en kan ze dus even niet optreden.
Maar de gene die haar verving was ook fantastisch.
Ik vond het verhaal heel romantisch en leuk, ook waren er veel dingen van nu, terwijl de film best oud is.
Ook het podium was fantastisch, de achterkant bewoog en er waren veel afbeeldingen op te zien.
Ik vind het absoluut een echte aanrader en zou er zeker heen gaan.

Ook de jurken die de hoofdrolspeelster droeg waren echt prachtig.
Ik wou dat ik een paar van die jurken in mijn kast had hangen.
En het haar was ook prachtig ( oftewel pruiken ).
En ja, ik zit nu de hele tijd met die prachtige liedjes in mijn hoofd.














Xoxo, Mila

Geen opmerkingen:

Een reactie posten