zaterdag 5 december 2015

Mijn liefde voor muziek

Mijn liefde voor muziek.

Hallo allemaal, sorry dat ik al een tijd je niks meer heb geplaatst maar ik had het druk met andere dingen (de feestdagen).
Maar vandaag plaats ik gelukkig weer iets.

Want vandaag ga ik jullie vertellen over mijn liefde voor muziek.
Normaal als ik iets plaats is het heel erg voorbereid maar deze keer ga ik gewoon iets vertellen.

Ik heb echt een enorme liefde voor muziek.
Eigenlijk zou ik me geen leven voor kunnen stellen zonder muziek, maar ik denk dat als er geen muziek was ik er ook niet aan zou denken.
Of ik zou gewoon zelf muziek gaan maken, maar gelukkig is er gewoon muziek en kan ik dus ook gewoon de hele dag mee blèren.

En misschien was mijn liefde voor muziek niet zo groot geweest als er geen leuke liedjes waren.
Nu zijn er zo veel soorten dat ik eigenlijk helemaal niet kan kiezen welke soort ik het aller leukst vind.
Wat ik eigenlijk wel het meest belangrijke vind aan een liedje is dat het in je hoofd blijft.
Wat vind jij belangrijk aan een liedje?

Ik heb op dit moment niet echt een lievelings liedje maar wel een liedje die ik gewoon steeds vaker aan zet.
Dat liedje heet 7years van Lucas Graham en het gaat over hoe je leeft hoe je vrienden maakt en hoe je verder leeft en terug kijkt op de tijd, het is niet echt een feest nummer ( eerder klassiek ) maar dat maakt mij eigenlijk niet heel veel uit.

Ik ben ook heel erg benieuwd naar jou lievelings liedje dus zet dat even in de rea.


Xoxo Mila

Geen opmerkingen:

Een reactie posten