dinsdag 8 december 2015

My Life #3

My Life #3

Nog sorry voor dat ik deze rubriek al een tijdje niet meer heb geplaatst, maar ik had het heel druk (vertel ik ook in vorig bericht).
Daarom zal ik nog even uitleggen wat dit inhoud.
"My Life houd in dat ik over mijn weekend vertel'.

Mijn weekend begon met vrijdag avond  op de bank de voice kijken.
Deze keer vielen er helaas twee af 😕, daarna ging ik lekker naar mijn bedje toe.
Zaterdag was het 5 december ( pakjesavond ).
Dat was natuurlijk in de avond dus moest ik ook nog iets in de ochtend/middag doen, volgens mij is dat niet helemaal gelukt😬.
In de avond hadden we: surprises, cadeautjes en we gingen ook nog het dobbel spel doen.
Dat was allemaal heel erg leuk.
Ik had hele leuke cadeautjes gekregen.

Zondag heb ik een paar kanootjes open gemaakt en daarna lekker op de bank in "De Blog Bijbel' van Carlijn Bekker gelezen, hier vertel ik ook over in het vorige bericht.

En toen begon de week alweer ...........




Xoxo Mila

Geen opmerkingen:

Een reactie posten