zondag 6 maart 2016

Londen ( erna ).





















Hallo allemaal, ik ben in Londen geweest!!!
Als eerste wil ik eventjes zeggen dat het echt fantastisch was. 
De mensen waren er super aardig en het was zooooo mooi.

We gingen van woensdag tot vrijdag ( niet heel lang maar genoeg ).
Om 5 uur 's ochtends moest ik mijn bed uit want we gingen vliegen!!! 
We vlogen trouwens met EasyJet, het vliegtuig was niet heel groot dus gingen er ook niet heel veel mensen in.
Maar de mensen die daar werken  waren wel allemaal heel erg aardig.
En de vlucht ging helemaal prima en het uitzicht was prachtig!!!
















Uiteindelijk aangekomen moesten we met de bus naar Londen toe rijden, alleen in de rij voor de bus kwamen we er achter dat het bedrijf waarmee wij de kaartjes voor de bus hadden besteld niet meer bestond😵.....
Gelukkig mochten we toen wel meerijden met een andere bus.
Alleen ging deze naar de andere kant van Londen waar wij niet moesten zijn ( zooo niet handig ).
Dus moesten we daar met de underground naar ons hotel.
We hadden gelukkig al een kaart waarmee je onder de grond kunt rijden hier moest alleen nog wat geld op gezet worden.
Maar ze accepteren daar dus geen kaart met meastro ( dat staat op het pasje van de ING ), en heel toevallig hadden wij alleen maar pinpasjes van meastro.
Gelukkig accepteerde alle winkels en restaurantjes wel een meastro pinpas.

Het hotel was prima, ze hadden er alles wat je nodig hebt en ze waren er heel erg aardig.
Ook hadden ze een heerlijk ochtend ontbijtje met eitjes en heerlijke sinaasappelsap.
En het hotel zat heel dicht bij een underground station.

De eerste dag ( de dag dat we aankwamen) zijn we naar een museum geweest en hebben we een beetje op ons bedje in het hotel gehangen.
En die avond zijn we naar Covent Garden  geweest in dit deel van Londen vind je winkels van Chanel, Dior, maar ook de MAC of de KIKO.
Hier ben ik in heeeeeel veel winkels geweest maar ik heb uiteindelijk niks gekocht want het is daar allemaal super duur.
Ook hebben we daar wat lekkers gegeten, en zijn we weer naar het hotel gegaan.

De dag erna zijn we eerst naar Tate Modern geweest, dat is een museum met moderne kunst.
En daarna gingen we naar Oxford Street ( de grootste shop straat van Londen )!!!
Ook daar ben ik weer in heel veel winkels geweest maar heb ik niet heel veel gekocht ( vind ik eigenlijk best knap van mezelf ).
Ik zal voor jullie later wel een shopblog maken.
En na Oxford Street zijn we weer naar het hotel gegaan en hebben we eventjes een filmpje gekeken.
Die avond zijn we naar het huis van de koningin van Londen gegaan, wat ik eigenlijk niet heel
boeiend vond.

En toen was het alweer de laatste dag maar ook een hele leuke dag.
Deze dag gingen we eerst naar Camden Lock, dat is een markt met allemaal kleine schattige kraampjes!!!
Ook heb je hier heel veel kleine kraampjes met eten uit heel veel verschillende landen.
Super cuteeee ❤️.


En toen gingen we alweer naar het vliegtuig😞.
Ook de terugvlucht ging prima!
En toen was ik weer thuis.

Heb je een vraagje over de vlucht of over iets anders anders zet dat dan eventjes hier beneden in de reacties⬇️.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten