maandag 29 februari 2016

Londen

Hallo, allemaal ik ga over een paar daagjes naar Londen!!!
En natuurlijk ga ik daar voor jullie voor jullie heel veel mooie kiekjes maken.
Helaas kan ik daar niet meteen bloggen ( heb ik ook geen tijd voor ), maar al die mooie beelden krijgen jullie later nog te zien.

We vliegen naar Londen met ...... 
En we hebben een hotel geboekt dicht bij Victorea ST ( een treinstation ).
Dit is trouwens best dicht bij de big ben en de Londen-Bridge.

Ik ga daar natuurlijk allemaal leuke doen zoals, Londen eye, de big ben bezoeken, shoppen en nog veeeeeel meer leuke dingen.

En hier mijn wishlist:
-EOS ( de o zo schattige lip balsempjes in ei vorm❤️)
-Lushhhh spulletjes!
Dingetjes van de Abercrombie, de primark, de Pull en Bear en nog zoveel meer winkeltjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten