vrijdag 29 april 2016

Lente kriebels tag

































Hoi, ik heb weer een tag voor jullie, ik heb de laatste tijd bij elk straaltje zon meteen al lente kriebels.
Ik ga dan meteen denken dat het heel mooi weer word.
Helaas is dat niet altijd zo.
Maar evengoed wou ik deze tag doen omdat het gewoon super leuke vragen zijn!
Dus laten we maar snel beginnen!



1 Wat is de eerste gedachte die bij je opkomt bij het woord lente?

Mmmmh, dat is een lastige vraag maar ik denk dat ik dan het eerst aan lammetjes in de wei zal denken.






















2 Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan reuken.

Dit vind ik echt een hele leuke vraag, ik vind de lente ruiken naar allemaal lekkere bloemetjes ruiken en naar net gemaaid gras!


3 Wat is je favorieten lente nagellakje?

De kleuren zijn zoiezo allemaal mint kleurtjes, het merk is .......


4 Wat is je favorieten lente bloem?





Ik vind de Bloesem boom heel erg mooi, en ook de madeliefjes vind ik heel erg leuk!
































5 Welke lente trend ( make-up, fashion ) spreekt jou dit jaar het meest aan?

Ik vind het bohémien van dit jaar heel erg leuk!

6 Wat is jou favorieten lente geur?

Ik hou van lekkere frisse geurtjes, daarbij heeft Mexx hele goede geurtjes!





















7 Houd jij een lente schoonmaak?

Nee, ik denk dat ik daar te lui voor ben.

8 Wat is je favorieten lente accessoire?

Ik houd heel erg van armbandjes, deze draag ik wel het hele jaar door.


9 Heb je nog plannen voor vrije dagen?

Nog niet, maar als er nog zon komt ga ik daar zeker van genieten!

10 Omschrijf je favorieten lente outfit.








































Het shirtjes is van de Pull and Bear en het broekje van de Bershka.


Liefs, Mila.

1 opmerking: