zondag 8 mei 2016

2 lekkere smoothies.









































Hey allemaal,  ik heb voor jullie een super lekker smoothie recept,  het is eindelijk weer een beetje lente weer, en dan zijn smoothies natuurlijk extra lekker!
Ik maak de smoothies met gewoon producten die de meeste mensen in huis hebben.
Ik heb altijd heel veel zin in een lekkere smoothie, en dan zie ik een lekkere op internet, maar daar zitten dan allemaal producten waarvan ik niet wist dat het bestond.
Dus dacht ik waarom maak ik niet gewoon zelf een smoothie, dus hier is hij.

Nodig:
-1 appel
-1 banaan
-sinaasappelsap ( het liefst zelf geperst )
-200 ml yoghurt

Dit is een grote smoothie voor een persoon, als je er dus twee of drie wilt moet je producten verdubbelen.

-Snijd de appel, banaan en sinaasappel in kleine stukjes.

-Doe daarna alles in de blender of in een bak voor de staafmixer, en nu kun je alles door elkaar blenden.

-Doe nu de yoghurt door het papje en blend het daarna nog eventjes door elkaar.

-En dan is je smoothie klaar, dus smullen maar!





Smoothie 2:

Nodig:
- 1 kiwi
- 1 banaan
- half glas sinaasappelsap

- Snijd de banaan en kleine stukjes.

- Doe alle stukjes in de blender met de sinaasappelsap erbij

- En blenden maar!

- Dan is je smoothie klaar.

Tip: Als je iets meer smaak aan je smoothie toe wilt voegen doe er dan een munt blaadje in, basilicum
kan ook heel erg lekker zijn!












































Liefs, Mila

Geen opmerkingen:

Een reactie posten