zondag 29 mei 2016

B-day haul
































Hee hee, daar ben ik weer. Ik ben namenlijk een tijdje weg geweest. Dat komt door een van mijn cadeautjes... dus wil je weten hoe en wat, lees dan verder. Oh en dit is niet om te scheppen van "kijk mij dan met mijn cadeautjes" maar ik doe dit om jullie inspiratie op te doen, omdat ik dat zelf ook heel erg leuk vind om te lezen.




- Een domeinnaam, dit is dus de reden waarom ik een tijdje weg was. Ik heb een domeinnaam gekocht! Mijn nieuwe blog heet milatoday.nl, ik maak mijn blog met wordpress, dus alles is heel erg anders. Maar dat komt vast wel goed!

- "Wreck This Journal" misschien ken je dit... het is een boek dat ik op verschillende manieren moet vernielen... dit boek stond al een tijdje op mijn "wensenlijstje".














































- Heel veel cactussen... ja dit klinkt misschien een beetje gek. Maar ik heb cactussen voor mijn verjaardag gekregen. Ik vond dit leuk voor decoratie van mijn kamer.




































- Een penny-board!!! Jeej, hier ben ik best wel heel erg blij mee! Misschien heb je laatst op mijn Instagram mijn voetjes op een longboard gezien. Ik gabruikte dat longboard echt heel erg vaak, maar hij was eigenlijk een beetje te groot om overal naar mee toe te nemen, en een penny board is 2 keer zo klein dan een longboard.

































- Te goed bonnen, dit is iets waar je mij altijd heel erg blij mee maakt.



























































































Verder heb ik ook nog geld gekregen.


Xoxo, Mila.

2 opmerkingen: