zaterdag 14 mei 2016

Shopblog ikea



































Hee hee, vandaag ging ik gezellig naar de ikea samen met mijn moeder. Je weer wel, lekker kijken,
de banken uit testen, niet te vergeten, de bedden! Ik vind het dus altijd heel leuk als we naar de ikea gaan! We hadden natuurlijk ook wat dingetjes gekocht ( duh ). En die ga ik jullie nu laten zien! Het zijn er niet heel veel, we hadden wel meer gekocht, maar het lijkt mij niet heel boeiend om plastic zakjes te gaan laten zien.....

















































Deze schattige ijsjes makers waren 2 euro.














































Deze pot was 8 euro, de plant hebben we bij de Intratuin gekocht.



































Deze leuke set koste 3 euro.










































Deze iPad houder koste 10 euro.



Liefs, Mila.

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee en bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, wat een boel leuke dingen! Ik ben vooral fan van de ijsjesmaker (duh!) en de plant. Staat echt mooi in de ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ijsjes lijken me echt super handig! En wat een gave kamerplant!:)

    BeantwoordenVerwijderen