dinsdag 10 mei 2016

Leuke dingen om te doen.

We kennen het denk ik allemaal wel, het is een dag met prachtig weer, al je vrienden zijn weg, je telefoon is leeg, de winkels zijn dicht en alle nieuwe youtube filmpjes heb je al gezien. Op zo'n moment voel ik me echt heel rot! Daarom heb ik vandaag een paar leuke dingen die je zou kunnen doen op een rijtje gezet!










































-Longboarden, ik vind dit de laatste tijd echt super leuk om te doen, lekker over de weg heen racen! Vroeger dacht ik altijd dat dit alleen voor jongens was.... maar ik vind het ook heel stoer voor meisjes! En als je geen longboard hebt kan het natuurlijk ook op een skate board.





-


































-Picknicken, dit is echt zoo grappig, ik heb laatst een poging gewaagd, ik had mijn kleedje weer uit de kast gehaald, en was echt super knus en hartstikke gezellig! Je kunt natuurlijk in het park picknicken, maar ook in de tuin of op het balkon is het super leuk om te doen! En het is ook altijd heel leuk om van te voren allemaal leuke en lekkere hapjes en sapjes te maken!

-Bedenk allemaal leuke kleding setjes, en vergeet dan ook niet meteen een fotootje te maken! Dit kun je natuurlijk ook met je haar en make-up doen.

-Zoek naar nieuwe hotspots! Pak je fiets ( of je longboard ), en rijd lekker door je stad of dorp, neem ook zeker je camera mee ( als je die hebt ) en maak een paar mooie kiekjes van de stad! Dan heb je ook al meteen een paar mooie Insta foto's op voorraat!

-Pak je yoga matje en je springtouw! En ga een leuke home work-out doen!

-Ga je kamer veranderen.... de meeste mensen vinden het niet zo leuk om hun  kamer op te ruimen ( waar ik er een van ben ) maar je kamer veranderen vind ik altijd wel heel leuk, richt je kamer helemaal opnieuw in zoals jij wil!

-Maak lijstjes, denk dan aan lijstjes zoals: je bucket list, doelen voor de zomer, de to do list van vandaag.

-Ga kamperen in je achtertuin, pak de oude tent maar weer van zolder! Versier hem met allemaal lampjes en kussentjes, en dan slapen maar! Oh en een balkon is vast ook groot genoeg voor een tent!

-Een nagel make-over, dit is echt super leuk om te doen. Stop eerst je voeten in een badje en was je handen met lekkere zeep. Smeer daarna je handen in met bodylotion. En dan lakken maar! Het is ook heel leuk om tegelijker tijd een paar super leuke nail- arts uit te testen. Je kunt dan iedere nagel anders doen. Fun!

-Maak een High Tea, met allemaal lekkere brownie's en macarons, en niet te vergeten scones!

-Maak leuke vriendschaps armbandjes in alle kleuren en maten, zeker weten dat jij bestie een gat in de lucht springt al ze ze ziet!


Dit was mijn inspiratie! als jij nog tips hebt mag je dat zeker in de comments zetten, en heel veel plezier met het doen van deze activiteiten!

Liefs, Mila.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten